نویسنده: حامد مقتدایی
تاریخ انتشار: 1403/01/27
4/5
زمان مطالعه: 5 دقیقه
کل این رقابت 100 امتیاز دارد و در ماه اردیبهشت و خرداد انجام میشود.
KPI های رقابت در این کمپین:
1- قهرمان شدن
2- لیست مشتریان
3- تولید محتوای موثر
4- فعالیت موثر در پورتال آموزشی متس
5- آزمون های فعالیت ها
6- جلسات آموزشی
قهرمان شدن 20 امتیاز :
این شاخص به معنای قرار گرفتن در لیست قهرمانان هر گروه رتبه ای میباشد.قهرمانی در اردیبهشت ماه 10 امتیاز و در خرداد ماه هم 10 امتیاز دارد.
لیست مشتریان 40 امتیاز:
در این بخش شما باید 8 نفر را در اردیبهشت ماه، 8 نفر را هم در خرداد ماه جذب کنید.
در سرویس کانتکت در METS ،در هر ماه روندی تعریف میشود که شما باید مشتریان مد نظرتون رو در اون اضافه کنید.
· اردیبهشت ماه 20 امتیاز و خرداد ماه هم 20 امتیاز خواهد داشت.
· توجه داشته باشید این افراد میبایست تاریخ ثبت نامشون در زمان های مذکور باشد
· برای کسب امتیاز هم باید در ماه های ذکر شده نیمی از افراد جذب شده حداقل هزار امتیاز خرید و 15 هزار امتیاز متس کسب کنند. (pv:1000 ، mets: 15000 )
· به طور مثال در اردیبهشت ماه میبایست اگر 8 نفر را جذب کردهاید 4 نفر از آنها بعد از کسب 1000 امتیاز، در همان ماه امتیاز متس خود را به 15000 امتیاز هم برسانند.
· جذب هر نفر در هر ماه، 1 امتیاز و احراز شرایط گفته شده به ازای هر شخص 3 امتیاز دارد. لازم به ذکر است که حداکثر امتیاز ممکن در هر ماه طبق شرایط اعلامی است!
تولید محتوای آموزشی، 10 امتیاز:
مشاورین عزیز بایستی در این بخش از رقابت، حداکثر تا پایان 15 خرداد ماه، در حوزه فروش و مارکتینگ، یک محتوای ویدئویی برای تیم اجرایی لیاتیم ارسال نمایند. برای دریافت کامل امتیاز این بخش لازم است که محتوای تولید شده طبق راهنمای زیر ارسال شود:
1. مشاوران عزیز حداکثر تا پایان 15 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا موضوع، محتوای متنی و منبع مستند محتوای خود را برای تیم اجرایی ارسال نمایند. منبع مستند میتواند، کتاب، مقاله، پادکست و یا هر منبع علمی دیگر در زمینه مارکتینگ و فروش باشد.
2. تیم اجرایی نهایتا تا 20 اردیبهشت ماه تایید و یا عدم تایید محتوای متنی ارسال شده را اطلاع رسانی خواهد کرد و کسانی که محتوای آنها تایید شود 4 امتیاز این مرحله رو دریافت میکنند.
3. پس از تایید محتوا، شرکت کنندگان حداکثر تا تاریخ 15 خرداد فرصت دارند تا محتوای متنی تایید شده را به شکل ویدئو ضبط و برای تیم اجرایی ارسال کنند. در صورت مطابقت صد در صدی این ویدئو با راهنمای ارسال شده و تایید آن، 6 امتیاز دیگر در این بخش برای مشاور فروش در نظر گرفته خواهد شد.
4. فقط تا 15 خرداد زمان دارید که محتوای ضبط شده خود را به شرکت ارسال نمایید.
تبصره : ویدئوهایی که بعد از ساعت 12 شب 15 خرداد ارسال شوند رد شده و امتیازی از این بخش کسب نخواهند کرد.
5. سناریو و ویدئو شما باید مطابق با آیین نامهای که شرکت اطلاع رسانی کرده است، باشد.
6. مینیمم زمان محتوا باید 5دقیقه و ماکسیمم زمان آن باید 15 دقیقه باشد.
7. فایل ویدئوهای خودرا به تلگرام شماره 09210700432 به همراه نامو نامخانوادگی و شناسه کاربری خود ارسال بفرمایید.
فعالیت موثر در پورتال، 5 امتیاز :
با توجه به میزان دقیقههایی که در متس فعالیت داشتید از این بخش امتیاز کسب خواهید کرد.
فعالیت به منزله میزان کلیک شما و فعالیت واقعی شما در متس میباشد.
آزمون های فعالیت های جدید در ماههای اردیبهشت و خرداد، 10 امتیاز :
مشاورین عزیز بایستی فعالیت هایی که در اردیبهشت ماه و خرداد ماه در پورتال آموزشی تعریف میشوند را همان بار اول که آزمون میدهند نمره قبولی را کسب کنند. توجه داشته باشید که بالاترین نمره هم مربوط به افرادی است که در اولین بار آزمون رو قبول میشوند.
دورههای آموزشی، 15 امتیاز :
رتبههای دایرکتور به بالا :
این افراد باید در هر ماه اردیبهشت و خرداد برای افراد تیم خود (افرادی که زیر دایرکتور هستند) 2 جلسه آموزشی حداقل زمان 30 دقیقهای برگزار کنند با یکی از عناوین آموزشی زیر:
1- تکنیکهای فروش
2- طرح درآمدزایی لیاتیم
3- آموزش پوست (مقدماتی و پیشرفته)
4- آموزش مو (مقدماتی و پیشرفته)
5- آموزش معرفی محصول، یکی از برندهای trust، class one، life guard، smart
توجه: در صورت برگزاری جلسه با یکی از عناوین مطرح شده باید جلسه ضبط شده را برای تلگرام شماره 09210700432 به همراه نامونام خانوادگی و شناسه کاربری ارسال فرمایید تا امتیاز مربوط به این بخش را دریافت نمایید.
توجه داشته باشید موضوع انتخابی در هر ماه باید متفاوت باشد.
رتبههای زیر دایرکتور:
حضور موثر در جلسات آموزشی اسپانسرهایشان و حضور در جلسات آموزشی آنلاین گروه CA در یکی از عناوین مطرح شده در هر دو ماه اردیبهشت ماه و خرداد ماه الزامی میباشد.جلسات آموزشی آنلاین گروه CA در پورتال METS تعریف و اطلاع رسانی خواهند شد.
این افراد باید حداقل در نیمی از جلسات CA شرکت موثر داشته باشند.
توجه داشته باشید موضوع انتخابی هر جلسه در هر ماه باید متفاوت باشد.