کاتالوگ محصولپورتال آموزشی متسسیستم پیشنهاد محصولرویداد فروشندگان برتر
بلاگتیم اجراییفرصت‌های شغلیدرباره ماتماس با ما

ارزش‌های لیا

احترام

مشتری

کیفیت

نوآوری

سادگی

در لیاتیم، به عنوان یک شرکت فعال در صنف بازاریابی شبکه‌ای با تمرکز بر عرضه محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی، به دنبال نوآوری و تعالی هستیم. سفر ما به پشتوانه بیش از یک قرن تجربه هلدینگ مهلران، از سال 1397 در مسیر پیشرفت و موفقیت آغاز شده است.

پیشینه ما؛ یک قرن تجربه

مؤسسان و پایه‌گذاران هلدینگ مهلران فعالیت‌شان را از سال 1260 با تولید شمع آغاز کردند و با غلبه بر چالش‌های متعدد و دستیابی به دستاوردهای کلیدی مختلف، موفق شدند، نام‌شان را به عنوان یک کسب‌وکار شینیزه صد ساله در بین بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات آرایشی، بهداشتی در ایران ثبت کنند. در ادامه تعدادی از فعالیت‌ها و رویدادهای کلیدی هلدینگ مهلران آورده شده است:

our background image

1285

وارد کردن دستگاه‌های صابون‌سازی از شوروی برای تولید صابون، همزمان با اشغال بخشی از کشور توسط شوروی

1300

راه‌اندازی اولین کارخانه صنعتی تولید صابون در ایران با دریافت پروانه کارگاهی

1353

تأسیس کارخانه صابون‌سازی الهی با واردات دستگاه‌های پیشرفته و ارتقای سطح کیفی تولید؛ و نیز تولید اولین“ صابون بچه در ایران با نام تجاری “شمیز

1357

امضای تفاهم‌نامه همکاری با Swiss Fine Cosmetics برای دریافت تأییدیه تولید روی محصولات

1374

تأسیس شرکت مهلران با تجهیز خط تولید کارخانه به بروزترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها با هدف تولید طیف گسترده‌ای از محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی

1394

راه‌اندازی شرکت داروسازی فارماسان سینا با هدف تولید محصولات تخصصی

1395

راه‌اندازی شرکت داروسازی فارماسان سینا با هدف تولید محصولات تخصصی

1397

راه‌اندازی شرکت آرمان تدبیر اطلس با نام تجاری لیاتیم در حوزه محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی با مدل کسب‌وکار فروش مستقیم

همراه شما در مسیر موفقیت

در لیاتیم، مسیر تعاملات و اقدامات روزانه‌مان را بر اساس 5 اصل بنیادین بنا نهاده‌ایم:

1. احترام: احترام، سنگ‌بنای روابط ماست و باعث پرورش همکاری و مهربانی در تمام سطوح ارتباطی می‌شود. ما به جای تحمیل افکار و عقاید، به ارائه پیشنهاد و به جای قدرت‌نمایی، بر دعوت به همکاری باور داریم و همواره با خوشرویی و صداقت در رفتار، با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم.

2. مشتری‌محور: مشاوران فروش و مشتریان ترجیحی، نقطه ثقل فعالیت‌های کلیدی ما محسوب می‌شوند. ما خودمان را به ارائه محصولات باکیفیت، نوآور و مقرون‌به‌صرفه، متعهد می‌دانیم. چون رضایت مخاطبان ماست که پشتوانه موفقیت ما خواهد بود.

3. کیفیت: مسئله کیفیت جای هیچ بحث و جدلی ندارد. از تولید تا عرضه محصولات گرفته تا خدمات پس از فروش، برای خلق تجربه‌ای بیادماندنی و ارزشمند برای مخاطبان، به بکارگیری و پیاده‌سازی بالاترین استانداردهای کیفی متعهد هستیم.

4. نوآوری: ما مستمراً به دنبال راهکارهای نوآورانه برای نیازهای در حال تکامل‌مان هستیم. تعهد ما به نوآوری بدین معناست که برای مواجهه با چالش‌های ناشناخته، همواره در پی یافتن و خلق راهکارهای جدید هستیم.

5. سادگی: در دنیایی از پیچیدگی، ما سادگی را برای سهولت بکارگیری محصول و داشتن یک تجربه مشتری لذت‌بخش، اولویت‌بندی می‌کنیم. با مبنا قرار‌ دادن 5 ارزش کلیدی مطرح‌شده، در مسیر دستیابی به اهداف‌مان قدم بر می‌داریم:

برای مشتریان و مشاوران: ما در کنار ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبان‌مان، محصولات باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه و نیز خدمات نوآورانه و اثربخش را برای موفقیت در مسیر فعالیت‌، در اختیارشان می‌گذاریم.

کسب رضایت و خلق تجربه‌ای متفاوت برای شما، از اولویت‌های اصلی ماست. هدف ما این است که بتوانیم شما را به واسطه رویکرد تعالی‌جویانه، پذیرش نوآوری و کسب موفقیت، در مسیری مشخص و منظم هدایت کنیم.