کاتالوگ محصولپورتال آموزشی متسسیستم پیشنهاد محصولرویداد فروشندگان برتر
بلاگتیم اجراییفرصت‌های شغلیدرباره ماتماس با ما

شرایط شرکت در پنجمین کمپین قهرمانان متس
شرایط شرکت در پنجمین کمپین قهرمانان متس
writer

نویسنده: حامد مقتدایی


تاریخ انتشار: 1402/11/02

0/5

زمان مطالعه: 2 دقیقه


کل این رقابت 100 امتیاز دارد و در ماه بهمن، اسفند و نیمه‌ی اول فروردین ماه 1403 انجام می‌شود.

KPI های رقابت در این کمپین:

1-     قهرمان شدن

2-     لیست مشتریان

3-     تولید محتوای موثر

4-     فعالیت موثر در پورتال آموزشی متس

5-     آزمون های فعالیت ها

6-     جلسات اموزشی

 

قهرمان شدن 20 امتیاز :

 این شاخص به معنای قرار گرفتن در لیست قهرمانان هر گروه رتبه ای می‌باشد.قهرمانی در بهمن ماه  10 امتیاز،  در اسفند ماه 5  امتیاز و در نیمه‌ی اول فروردین هم 5 امتیاز دارد.

 

لیست مشتریان 32 امتیاز:

در این بخش شما باید 6 نفر را در بهمن ماه،  8 نفر را در اسفند ماه و 2 نفر را در نیمه‌ی اول فروردین سال بعد جذب کنید.

در سرویس کانتکت در METS ،در هر ماه روندی تعریف می‌شود که شما باید مشتریان مد نظرتون رو در اون اضافه کنید.

 

·         بهمن ماه 12 امتیاز،اسفندماه 16 امتیاز و نیمه ی اول فروردین ماه 4 امتیاز خواهد داشت

·         توجه داشته باشید این افراد میبایست تاریخ ثبت نامشون در زمان های مذکور باشد

·         برای کسب امتیاز هم باید در ماه های ذکر شده نیمی از افراد جذب شده حداقل هزار امتیاز خرید و 15 هزار امتیاز متس کسب کنند

·         به طور مثال در بهمن ماه  میبایست اگر6 نفر را جذب کرده‌اید 3 نفر از آن‌ها  بعد از کسب 1000 امتیاز، در همان ماه امتیاز متس خود را به 15000 امتیاز هم برسانند

·         جذب هر نفر در هر ماه، 1 امتیاز و احراز شرایط گفته شده به اعضای هر شخص 2 امتیاز دارد. لازم به ذکر است که حداکثر امتیاز ممکن در هر ماه طبق شرایط اعلامی است!

 

 

تولید محتوای آموزشی، 10 امتیاز:

مشاورین عزیز بایستی در این بخش از رقابت، حداکثر تا پایان 15 اسفند ماه، در حوزه فروش و مارکتینگ، یک محتوای ویدئویی برای تیم اجرایی لیاتیم ارسال نمایند. برای دریافت کامل امتیاز این بخش لازم است که محتوای تولید شده طبق راهنمای زیر ارسال شود:  

1.      مشاوران عزیز حداکثر تا پایان 20 بهمن ماه فرصت دارند تا موضوع، محتوای متنی و منبع مستند محتوای خود را برای تیم اجرایی ارسال نمایند. منبع مستند می‌تواند، کتاب، مقاله، پادکست و یا هر منبع علمی دیگر در زمینه مارکتینگ و فروش باشد.

2.      تیم اجرایی نهایتا تا 25 بهمن ماه تایید و یا عدم تایید محتوای متنی ارسال شده را اطلاع رسانی خواهد کرد و کسانی که محتوای آن‌ها تایید شود 4 امتیاز این مرحله رو دریافت می‌کنند.

3.      پس از تایید محتوا، شرکت کنندگان حداکثر تا تاریخ 15 اسفند فرصت دارند تا محتوای متنی تایید شده را به شکل ویدئو ضبط و برای تیم اجرایی ارسال کنند. در صورت مطابقت صد در صدی این ویدئو با راهنمای ارسال شده و تایید آن،  6 امتیاز دیگر در این بخش برای مشاور فروش در نظر گرفته خواهد شد.

 

4.      فقط تا 15 اسفند زمان دارید که محتوای ضبط شده خود را به شرکت ارسال نمایید.

تبصره : ویدئوهایی که بعد از ساعت 12 شب 15 اسفند ارسال شوند رد شده و امتیازی از این بخش کسب نخواهند کرد.

 

5.      سناریو و ویدئو شما باید مطابق با آیین نامه‌ای که شرکت اطلاع رسانی کرده است، باشد.

6.      مینیمم زمان محتوا باید 5دقیقه و ماکسیمم زمان آن باید 15 دقیقه باشد.

7.      فایل ویدئوهای خودرا به تلگرام شماره 09210700432  به همراه نام‌و نام‌خانوادگی و شناسه کاربری خود ارسال بفرمایید.

 

 

فعالیت موثر در پورتال 5 امتیاز :

      با توجه به میزان دقیقه‌هایی که در متس فعالیت داشتید از این بخش امتیاز کسب خواهید کرد.

     فعالیت به منزله میزان کلیک شما و فعالیت واقعی شما در متس  می‌باشد.

 

آزمون های فعالیت های جدید در ماه‌های بهمن، اسفند و نیمه‌ی اول فروردین ماه، 10 امتیاز :

مشاورین عزیز بایستی فعالیت هایی که در بهمن ماه، اسفند ماه و نیمه‌ی اول فروردین ماه سال 1403 در پورتال آموزشی تعریف می‌شوند را همان بار اول که آزمون می‌دهند نمره قبولی را کسب کنند. توجه داشته باشید که بالاترین نمره هم مربوط به افرادی است که در اولین بار آزمون رو قبول می‌شوند.

 

دوره‌های آموزشی 23  امتیاز :

رتبه‌های دایرکتور به بالا :

این افراد باید در هر ماه بهمن، اسفند، نیمه‌ی اول فروردین برای افراد تیم خود (افرادی که زیر دایرکتور هستند) 2 جلسه آموزشی حداقل زمان 30 دقیقه‌ای برگزار کنند با یکی از عناوین آموزشی زیر:

1-     تکنیک‌های فروش

2-     طرح درآمدزایی لیاتیم

3-     آموزش پوست (مقدماتی و پیشرفته)

4-     آموزش مو (مقدماتی و پیشرفته)

5-     آموزش معرفی محصول، یکی از برندهای trust، class one، life guard، smart

توجه: در صورت برگزاری جلسه با یکی از عناوین مطرح شده باید جلسه ضبط شده را برای تلگرام شماره  09210700432 به همراه نام‌ونام خانوادگی و شناسه کاربری ارسال فرمایید تا امتیاز مربوط به این بخش را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید موضوع انتخابی در هر ماه باید متفاوت باشد.

 رتبه‌های زیر دایرکتور:

حضور موثر در جلسات آموزشی اسپانسرهایشان در یکی از عناوین مطرح شده در هر سه ماه بهمن، اسفند و نیمه‌اول فروردین الزامی می‌باشد.

 توجه داشته باشید موضوع انتخابی هر جلسه در هر ماه باید متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید

جشنواره روز پدر و چهارسالگی لیاتیم؛ سال 1402

جشنواره روز پدر و چهارسالگی لیاتیم؛ سال 1402

کمپین Touch It ؛ تجربه خرید محصولات جدید لیاتیم

کمپین Touch It ؛ تجربه خرید محصولات جدید لیاتیم

جشنواره تخفیف یلدا و آغاز زمستان لیاتیم 1402

جشنواره تخفیف یلدا و آغاز زمستان لیاتیم 1402

سومین کمپین ویژه مشاوران فروش غیرفعال لیاتیم

سومین کمپین ویژه مشاوران فروش غیرفعال لیاتیم

دومین کمپین ویژه مشاوران فروش غیرفعال لیاتیم

دومین کمپین ویژه مشاوران فروش غیرفعال لیاتیم