نویسنده: حامد مقتدایی
تاریخ انتشار: 1402/10/13
0/5
زمان مطالعه: 5 دقیقه
لیاتیم با هدف ترغیب مشاوران فروش به خرید محصولات عرضهشده در سال 1402 و تجربه حس خوب استفاده از محصولات جدید لیاتیم، دومین کمپین Touch It را راهاندازی کرده است.
در کسبوکار فروش مستقیم، اولین قدم در فروش محصول، این است که یک مشاور فروش، در وهله اول، خودش از هر محصول جدیدی که وارد بازار میشود، خریداری کرده و از آن استفاده نماید. پس از آن است که آن مشاور میتواند از حسوحال و تجربه مثبت استفاده از آن محصول، برای مخاطبان هدف و مشتریانش بگوید، تا آنها را به خرید محصول، ترغیب نماید و این از مهمترین مصادیق وفاداری به برند و یکی از بهترین و کارآمدترین راهکارهای فرهنگسازی در تیم فروش محسوب میشود.
کمپین Touch It، از این به بعد، فقط مختص همه مشاوران فروش است؛ برای آشنایی با شرایط این بخش از کمپین، لازم است به موارد زیر توجه شود:
الف) نحوه محاسبه امتیاز در کمپین
نحوه محاسبه امتیاز در این کمپین بدین صورت است که هر مشاور فروش، به ازای خرید محصولات مشخصشده، امتیاز ویژه مربوط به هر محصول را دریافت کرده و براساس مجموع امتیازات جمعآوریشده، با سایر مشاوران به رقابت میپردازد.
ب) محصولات و امتیازاتشان در کمپین
مشاوران فروش، با خرید هر یک از محصولات جدول زیر، با توجه به آن دستهبندی که محصول در آن قرار گرفته، امتیاز مربوط به آن را دریافت میکنند.
ردیف |
دستهبندی محصولات |
امتیاز هر دستهبندی |
1 |
خمیردندانهای لایفگارد (توتال، سفیدکننده و حساس) |
1 |
2 |
بالم لب ترمیمکننده تراست |
2 |
3 |
بادیمیستهای 100 میل تراست (Bimbo, Queen, Golden Sand, Garden Party, Aquamist, Cute) |
3 |
4 |
فوم شستشوی صورت مناسب پوست حساس و نرمال |
4 |
5 |
سرم لایهبردار قوی تراست حاوی 20% AHA |
5 |
6 |
دیپ فیوژن واتر تراست |
6 |
7 |
خوشبوکنندههای هوا با نی کلاس یک |
7 |
8 |
سرم رویش و تقویت ابرو تراست |
8 |
9 |
سرم تقویت مژه تراست |
9 |
10 |
سرم سه گانه هوشمند تراست |
10 |
11 |
همه محصولات جدید (آنهایی که تا پایان دی ماه عرضه میشوند) |
10 |
برای مثال، اگر مشاور فروشی در بازه زمانی کمپین، موفق شود، 5 خمیردندان، 2 فوم شستشو و 1 سرم سه گانه هوشمند خریداری کند، مجموع امتیازاتش برابر خواهد بود با:
(5 * 1) + (2 * 4) + (1 * 10) = 23
پ) جوایز شرکتکنندگان کمپین
الف) 50 نفر اول، به دومین رویداد «فروشندگان برتر»، دعوت میشوند.
ب) 10 نفر اول، محصول جدید بعدی لیاتیم را پیش از دیگر مشاوران فروش، دریافت خواهند کرد.
پ) 10 نفر اول، طرح پروموشن ویژه بهمن ماه، برایشان فعال خواهد شد.
ت) صفحه فرود اختصاصی کمپین
همه مشاوران حاضر در این کمپین، میتوانند وضعیت 50 نفر برتر و رتبههای 51 تا 100 ام این کمپین را با کلیک روی لینک زیر، بهصورت لحظهای مشاهده کنند.
صفحه فرود دومین کمپین Touch It
ث) بازه زمانی اجرای کمپین
بازه زمانی اجرای این کمپین، از ابتدای دی ماه تا پایان دی ماه میباشد. یعنی، اگر در بازه زمانی ابتدای دی ماه تا زمان اطلاعرسانی و شروع کمپین که سیزدهم دی ماه، میباشد، فردی، از محصولات جدید عرضهشده از مهر ماه سال 1402 تا به امروز که در جدول فوق آورده شده، خرید کرده باشند، امتیازاتشان برای این کمپین محاسبه میشود.
خودتان را آماده رقابت کنید!
دومین کمپین Touch It از ابتدای دی ماه 1402 آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد؛ پس، از همین الان خودتان را آماده یک رقابت جذاب و هیجانانگیز در زمینه خرید و تجربه استفاده از محصولات جدید لیاتیم کنید تا بتوانید، از جوایز ارزنده این کمپین بهرهمند شوید.